Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Min C70 som har den i särklass snyggaste och skönaste klädseln, skinn/alcantara, en riktigt snygg och skön åkbil.

Mike
Bilagor
DSC_0994.jpg
DSC_0994.jpg (85.56 KiB) Visad 462 gånger
Har helskinn och som tidigare yppats i tråden så är det inga större problem.
Vintertid, så visst är det lite kallare i de 2 minuter det tar att värma upp sätet.
I somras när tempen vandrade mot +30-35 grader så var det då inga problem med att skinnet blev kladdigt eller liknande.

Största nackdelen för mig är att skinnet är halkigt, blir svårt hitta en avslappnande sittställing eftersom man glider
lite i sätet, blev dock mycket bättre efter jag gjorde en ordentlig rengöring av skinnet.
Användarvisningsbild
av svergie2
mikethebik skrev:Min C70 som har den i särklass snyggaste och skönaste klädseln, skinn/alcantara, en riktigt snygg och skön åkbil.

Mike
Taklucka på en cabriolet? :D

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk

svergie2 skrev: mån 05 nov 2018, 11:32
mikethebik skrev:Min C70 som har den i särklass snyggaste och skönaste klädseln, skinn/alcantara, en riktigt snygg och skön åkbil.

Mike
Taklucka på en cabriolet? :D

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Är inte någon cab utan en coupé ;)
Fan Anders du gör dig bra på bild :-)
Användarvisningsbild
av Perra83
Skinn och alcantara är svinskönt. Det är en inredning som jag saknar från alla gamla R-bilar. V60 R-Design har ju något liknande i grunden om man inte väljer skinn som kostade typ 3000kr extra. Jag provsatt en standardinredningen långt efter ja köpte bilen och dom är riktigt trevliga.
R-Design skinn glider man verkligen inte runt i, man sitter som gjutet.

10 mil tog det innan nivån uppdaterades i in[…]

Det beror lite på vad för batteri d&aum[…]

Farthållare v40 -13

Hej, Jag har exakt samma problem med min farth&a[…]

Elbilsbolaget Tesla avslutar produktionen av mode[…]