Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

asch, synd. Fast jag tror att bilhandlaren ev uppdaterat kartan för jag har för mig att jag kollade och hade en relativt
ny karta. Märkt när man varit ute och kört att relativt nya vägar och rondell är med på kartan.

Jaja, får väl se vad tomten kan komma med, vad kostar karta? 2000?
Hej allihop! Lånar denna gamla tråd lite, jag har köpt mig en begagnad V70 my13. I bagagen låg 2 DVD boxar med uppdatering för rti. Har installerat första skivorna då gick jag från version V 30.12.12 till V 30.14.02. Nu håller jag på med nästa uppdatering på 4 skivor. Vet inte exakt vilken version det är.

Iaf jag har en fundering. Har letat som en tok. Hur gamla versioner har jag? Hittar ingenting om gamla versioner eller nya för den delen. Och vill bra gärna veta om mina kartor är från 1200-talet eller så. Nån som vet de olika versionerna eller en sida man kan hitta? Tacksam för hjälp!

Mvh
ZizzoZ skrev:Hej allihop! Lånar denna gamla tråd lite, jag har köpt mig en begagnad V70 my13. I bagagen låg 2 DVD boxar med uppdatering för rti. Har installerat första skivorna då gick jag från version V 30.12.12 till V 30.14.02. Nu håller jag på med nästa uppdatering på 4 skivor. Vet inte exakt vilken version det är.

Iaf jag har en fundering. Har letat som en tok. Hur gamla versioner har jag? Hittar ingenting om gamla versioner eller nya för den delen. Och vill bra gärna veta om mina kartor är från 1200-talet eller så. Nån som vet de olika versionerna eller en sida man kan hitta? Tacksam för hjälp!

Mvh
Testa http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... urope-Site om den hjälper dig.
ZizzoZ skrev:... V 30.14.02. ... Hur gamla versioner har jag?
Det står ju där. Talet 14 betyder 2014. Sen är det en annan sak hur gamla felen i databasen kan vara. Det kan ju ha ändrats saker för flera år sedan, men som inte kommit till kartdatabastillhandahållarens kännedom ännu.
Kartorna är utgivna 2014 i alla fall.
apersson850 skrev:
ZizzoZ skrev:... V 30.14.02. ... Hur gamla versioner har jag?
Det står ju där. Talet 14 betyder 2014. Sen är det en annan sak hur gamla felen i databasen kan vara. Det kan ju ha ändrats saker för flera år sedan, men som inte kommit till kartdatabastillhandahållarens kännedom ännu.
Kartorna är utgivna 2014 i alla fall.
Ursäkta att jag frågade, men tack för hjälpen
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag jobbar inte med bilar utan andra maskiner. M[…]

Erik, hade du också lite klonkande slammer[…]

Keyless/Nyckeldosa

Var på mekonomen o köpte Varta idag , f[…]