Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
Då var äntligen nya bilen i garaget ;)
Det blev en V70 classic summum D4AWD polestar, med extra allt, var väldigt skeptisk till både PS o Läderklädd instrumentpanel och 19 tummarna med sportchassi. Men ångrar inget av det idag :) Stor skillnad i väghållningen mot gamla XC70n men tycker inte det påverkat komforten överdrivet mycket
av Niclas
palmqvist skrev:Då var äntligen nya bilen i garaget ;)
Det blev en V70 classic summum D4AWD polestar, med extra allt, var väldigt skeptisk till både PS o Läderklädd instrumentpanel och 19 tummarna med sportchassi. Men ångrar inget av det idag :) Stor skillnad i väghållningen mot gamla XC70n men tycker inte det påverkat komforten överdrivet mycket
Hur blev det med BLIS? Ser ut som en bil med extra allt :)
Användarvisningsbild
av Bosse78
Hur funkar det med VOC? Kostar det 4000:- sen tillkommer månadskostnad också ?
Användarvisningsbild
av joel80
Ingen månadskostnad första tre åren.. Sen kostar det ca 1000kr/år.. Ungefär som ett billigare surf- abonnemang.
Användarvisningsbild
av Bosse78
Jaha nu blev man tagen med spenderarbyxorna på. Har nu uppdaterat till Summum och VOC... Som sagt hoppas tiden för ändringar löper ut snart !
Användarvisningsbild
av palmqvist
Min kom med Blir dock inget jag e jättenöjd med håller på o tjuvblinkar vid regn o rusk
av Stoffe87
Låter som det blev en väldigt trevlig bil..

Måste fråga vad tycker du om ps?
Användarvisningsbild
av palmqvist
Stoffe87 skrev:
Låter som det blev en väldigt trevlig bil..

Måste fråga vad tycker du om ps?

Kvaliten på ljudet blir betydligt bättre framförallt med subwoofern vilken var den största anledningen till att jag valde PS. Innan hade jag HP med Subwoofern och man hör en klar skillnad med PS sen bror det ju på hur mycket nörd man e hade helst byggt helt eget men det är ju lite jobbigt i de nya bilarna... :)
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 116

[quote="Erik Å"]Det pratas om att […]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]