- tor 21 apr 2011, 13:08
Beställde min V70 DRIVe Momentum 14/4 ser på den uppdaterade prislistan för Volvoanställda att priset gått upp med 7200:-
Moderator: Moderatorer
perhall skrev:Verkar som att vissa i 60-formuet har fått MY12 men beställt MY11. Det verkar inte ha hänt här? Hade ju annars varit trevligt.
Tror att T4 o 2,5FT R-design med 50-70 tkr rabatt ter sig som prisvärda även i jämförelse med faceliften MY12. Vi får väl se. Jag var också lite i läget att min gamla bil (2,5T 08) löpte risk att bli svårsåld (gammal och törstig). Men vore kul att ha en MY12. Får nu stå ut med 90-talsnivå på infotainment några år till.../PH
5cylindrar skrev:Du säger att det är nya fälgar till R-design. Kan man fortfarande välja de "gamla" cratus eller är det enbart de nya som finns till 2012?
Linqid skrev:Knepiga priser. V70 T4 är hela åtta tusen billigare än V60 med samma motor och 28.000 (!!) billigare än S80 T4. Det låter alldeles för osannolikt för att vara sant.
S80 D5 verkar f ö ha fått Momentum som standard. Och XC70 D5 FWD verkar inte komma - i motsats till vad man kunde läsa i pressreleasen för MY12.
BullXL skrev:Länk till nya prislistan: http://www.volvocars.com/se/footer/Docu ... 2012_1.pdfAntar att detta är "bygg-din-bil-priserna". Räkna med att bruttopriset stiger några tusenlappar hos de flesta åf.
Tack! Med andra ord går inget att justera […]