Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Raymond
For de som har interressen og engagementet, på xda developers.com? finnes det en del skoj man kan gjøre med SCT. Søk på Volvo SCT. Bla. kan man åpne opp vanlige google play app butiken, så man kan innstallere hva man vil av apper.
av Picapica
sura56 skrev:
Picapica skrev:Jah har ett Huawei E3276 fast det är konfigurerat för Telenor jag har ändrat i modemet till online.telia.com och har ett Telia simkort och det fungerar. Det fungerar inte med mitt Telia Huawei E3276 modem
Hur ändrar jag i modemet?
Du stoppar in det i en vanlig dator installerar programmet som finns i modemet där ändrar du och sparar ner det. Sen stoppar du in modemet i SCT
av Droopy
Raymond skrev:For de som har interressen og engagementet, på xda developers.com? finnes det en del skoj man kan gjøre med SCT. Søk på Volvo SCT. Bla. kan man åpne opp vanlige google play app butiken, så man kan innstallere hva man vil av apper.

Underbart, då kan det ju vara intressant, gäller bara att få till så man kan använda sig av apparna under färd.
Användarvisningsbild
av sura56
Picapica skrev:
sura56 skrev:
Picapica skrev:Jah har ett Huawei E3276 fast det är konfigurerat för Telenor jag har ändrat i modemet till online.telia.com och har ett Telia simkort och det fungerar. Det fungerar inte med mitt Telia Huawei E3276 modem
Hur ändrar jag i modemet?
Du stoppar in det i en vanlig dator installerar programmet som finns i modemet där ändrar du och sparar ner det. Sen stoppar du in modemet i SCT
Jag provade det, men det går inte.
I min står det online.telia.se, jag ändrade det till .com, men ingen skillnad.
Jag får skaffa ett annat.
Användarvisningsbild
av sura56
Jag köpte ett D-Link DWM-156 modem, bara att sätta i simkortet och sen köra :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12

Jaha, ja, det är ju bra i sig. Den jag refere[…]