Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Fanns det Keyless till V70n, trodde att det kom först på V70II?!? :lol:
Skärm åsido. Ligger under Exteriör, Komfort.
Användarvisningsbild
av Momentum
daSea skrev:Mycket märkligt beslut, men det var väl något Volvo tyckte var über-Premium så att kunderna skulle vara beredda att betala hutlöst mycket extra för...
Det gick INTE att köpa till
Det bara försvann över en natt
Det var ett besvärligt ögonblick då ÅF skulle berätta att det bara var borta då den nya bilen skulle levereras
Sen kom det tillbaka eftersom så många kunder klagat
Så samma årsmodell har funktionen medan andra inte har, tidiga MY11 ska man noga kolla detta på
Avsaknaden av inställningen försämrar komforten enormt

Men det går att bygga om......... Vet inte vad det kostar
Användarvisningsbild
av joel80
V60 Hybriden har sjunkit i pris med 36000kr.. :) (Fast med lägre utrustningsnivå tror jag)
Och man kan välja andra färger nu.

Skillnaden mellan en T4 och en T4F känns också betydligt lägre.. 8000kr skillnad nu bara.. det var väl högre för MY13?

Men jävlar vad seg sidan är.. försöker alla bygga bilar samtidigt ikväll? :)
Användarvisningsbild
av Anders E
Verkar som om appen till Ipad inte funkar....

:cry:
Användarvisningsbild
av 2013xc70
Anders E skrev:Verkar som om appen till Ipad inte funkar....

Lastet ned en oppdattering til ipad idag. Da kan jeg bygge bil 2014, men ser ikke utstyr pakkene. Du kan også slette appen og legge den inn på nytt.
Senast redigerad av 1 2013xc70, redigerad totalt 0 gånger.
av Droopy
joel80 skrev:V60 Hybriden har sjunkit i pris med 36000kr.. :) (Fast med lägre utrustningsnivå tror jag)
Och man kan välja andra färger nu.

Skillnaden mellan en T4 och en T4F känns också betydligt lägre.. 8000kr skillnad nu bara.. det var väl högre för MY13?

Men jävlar vad seg sidan är.. försöker alla bygga bilar samtidigt ikväll? :)
Har för mig att det var 8k i skillnad på -13 ochså dessutom tror jag inte priserna på V70 T4 stämmer, 255k el nåt kostar T4 i grundutförande.
Användarvisningsbild
av Anders E
2013xc70 skrev:
Anders E skrev:Verkar som om appen till Ipad inte funkar....

Lastet ned en oppdattering til ipad idag. Da kan jeg bygge bil 2014, men ser ikke utstyr pakkene. Du kan også slette appen og legge den inn på nytt.

Har testat det men den funkar knappt, gissar att det är överbelastning eftersom många nog
är nyfikna..
Användarvisningsbild
av joel80
Ok, då har jag trott fel... Fått för mig att det var typ 20 000kr skillnad på en T4 och en T4F.
Jag kanske tänkte diesel..
Felkodläsare: Foxwell NT710

Tack Xanthopteryx. Jag bor 80mil norrut från[…]

Enklaste är förmodligen att ringa till s[…]

Nyckeln går ej i tändningslåset

Jag kan inte få in mer än ca 1 cm av ny[…]

@batmac ,Pannlampa på(?) Ja det börjar[…]