Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

eos1ds skrev:Grattis!!! Schysst bil, men ang volymen trycker du helt enkelt på "ström/volym knappen" står då volym av i displayen.
Ja, och du kan även stänga av stereon helt genom att hålla inne knappen någon sekund.

Att trycka kort på on/off-knappen på vänstra sidan av mittkonsolen är en ren "mute" funktion. Den är dock bra då även pausar filmer och musik - även på RSE:n där bak.

edit: dock är den i segaste laget att väcka till liv när man stängt av helt plus att man måste hålla inne knappen väl länge.
Det är tvärtom, såvitt jag vet. De fanns i någon inte fullt så ny version av RTI. Personligen lutar jag åt att detta är bättre, för de websidor där kameror finns uppräknade, och där man alltså kan hämta dem för att installera dem i Sensusversionen av RTI, de websidorna uppdateras ofta mer frekvent än kartorna. Kamerorna ändras ju lite titt och tätt, nya tillkommer och gamla försvinner, så vill man hålla koll på annat sätt än genom att glo ut genom vindrutan är nog installationen via USB-minne effektivare.

Dock så är det lite buggigt, det här med MyPOI. Vilken mjukvaruversion har du fått på navigatorns mjukvara? Jag har 993, och där fungerar det, men inte fullt ut så som det skulle gjort.

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]