Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Idag skulle man egentligen hämtat bilen.... men igår ringde försäljaren om att när dem skulle ta in bilen på rekonden, så kom dom aldrig in i bilen, nycklarna ville inte fungera... så nu har dem beställt "ny" nyckel, det var inte nyckeln i sig som itne fungerade utan något i nyckeln, fattade inte det hela riktigt.... men nått som strulat, så dom inte kunde ta sig in i bilen.... så... nu får jag vänta ett tag till... vet dock inte hur länge eller kort tid det kan röra sig om.... suckar och muttrar... och funderar på om man någonsin mer ska beställa en NY volvo, efter denna incident... men som "plåster på såren" skulle jag få en full tank diesel för besväret... nu börjar jag tröttna på väntan att få bilen.... :cry:
Suomela skrev:och funderar på om man någonsin mer ska beställa en NY volvo, efter denna incident... men som "plåster på såren" skulle jag få en full tank diesel för besväret... nu börjar jag tröttna på väntan att få bilen.... :cry:
Sluta gnäll... ;-//

Du får vänta ett par dagar till på en ny nyckel när de finns miljontals i Sverige som aldrig får uppleva känslan av att ha beställt, fått vänta, fått sätta sig i sin helt egna, helt egna betalda sprillans nya bil.... inget illa menat men som sagt att sitta och gnälla över att få vänta ".... ett par dagar till" för något krånglat till de.. det känns bara bortskämt, om jag får ta i med orden litegranna. :)
Suomela skrev:Bortskämt o bortskämt, man blir låvad o låvad men blir besviken varje gång, bortskämt? verkligen.... eller NEH
Alla blir lovade.. alla kan inte få allt när man själv vill ha allt... saker byggs inte på 1 dag, teknik krånglar, inget är felfritt.. så är det bara.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Så! Efter mycket (massor) svordommar, slit, […]

Kolla på Bildelsbasen på grillar till […]

Ja, det är väl dags för mig att sv&[…]

Ford explorer då? Är ju en rebadgad VW,[…]