Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

R-Design MY11, tillverkad 2010-12, med elstol förarsida (om det kanske påverkar?)
Jag har spaken;
Bild
av Noodles
lobbysleeper skrev:R-Design MY11, tillverkad 2010-12, med elstol förarsida (om det kanske påverkar?)
Jag har spaken;
Bild
Nej, har elstol, men ingen höjdjustering. :)
Användarvisningsbild
av Momentum
Noodles skrev:
lobbysleeper skrev:R-Design MY11, tillverkad 2010-12, med elstol förarsida (om det kanske påverkar?)
Jag har spaken;
Nej, har elstol, men ingen höjdjustering. :)
Spännande - det är är precis som jag misstänkte lite av och till, om man har tur eller otur, så vill jag ha det då jag köper bil för ett antal 100.000 tals kronor, sorry - lite otur, bättre lycka nästa gång
av t4rdesign
Hämta min r-deign idag, Har oxå sån spak. Passade på att fråga min säljare ang detta pga denna tråd. Svaret han gav mig va att den spaken va återinförd för att för mycket kunder hade klagat på det.
av Noodles
t4rdesign skrev:Hämta min r-deign idag, Har oxå sån spak. Passade på att fråga min säljare ang detta pga denna tråd. Svaret han gav mig va att den spaken va återinförd för att för mycket kunder hade klagat på det.
Alltså båda spakarna (sidan och framtill)?
Användarvisningsbild
av Momentum
Noodles skrev:
t4rdesign skrev:Hämta min r-deign idag, Har oxå sån spak. Passade på att fråga min säljare ang detta pga denna tråd. Svaret han gav mig va att den spaken va återinförd för att för mycket kunder hade klagat på det.
Alltså båda spakarna (sidan och framtill)?
Skulle tro att han har både spakarna - mera info gör gällande att precis som någon skrev - att kunder klagar och att funktion är införd som standard - otur för oss andra :evil:

Jag kommer nog att byta bilmärke nästa gång det blir bilbyte om inte detta hanteras :evil: med båda Volvo bilarna som jag har
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Sista bilden är en titt ner i cylinder #3. En[…]

Någon som hittat någon vettig lös[…]

Och det skulle då orsaka knarr vid svän[…]

1 liter på 75 mil låter ju inget vidar[…]