Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kristian6
Hei. Nå ble jeg usikker (det er jo dere som er proff`ene på dette :-)
Men ifølge min ÅF produseres V70-bilene (iallefall med denne PSA-motoren) til det norske markedet, i Gent. Det går DFDS-båt hver fredag fra Gent til Brevik i Norge.
Senast redigerad av 1 Kristian6, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av bjornw
XC90_Executive skrev:Kikade närmre på min XC60 idag. Provsatt, luktade lite, klämde lite, kollade så att den hade alla tilvalen. Ser mycket bra ut! :-)-)
Låter lovande.

Jag var också och tittade och fotade lite idag, på leveransskadan... :-O) :-O)
Buckla på höger bakskärm samt vänster sida på spoilern bak söndertrasad. Spoilern byts rakt av men skärmen ska riktas och lackas. SKITKUL :evil: :evil: :evil: :evil:
Det skjuter fram leverans ca 3v. Som du säger, man skulle gett f-n i att köpa vinterdäck men det är så dags nu.

Väntan fortsätter, men spänningen är borta och irritationen framme. De har inte bestämt sig för vilken kompensation det blir.
Användarvisningsbild
av Pinguponken
bjornw skrev:
Låter lovande.

Jag var också och tittade och fotade lite idag, på leveransskadan... :-O) :-O)
Buckla på höger bakskärm samt vänster sida på spoilern bak söndertrasad. Spoilern byts rakt av men skärmen ska riktas och lackas. SKITKUL :evil: :evil: :evil: :evil:
Det skjuter fram leverans ca 3v. Som du säger, man skulle gett f-n i att köpa vinterdäck men det är så dags nu.

Väntan fortsätter, men spänningen är borta och irritationen framme. De har inte bestämt sig för vilken kompensation det blir.
Stackars, stackars människa :( :( Vad kan kompensera en buckla på nya pärlan?
Hoppas att de gör något riktigt bra för dig.
Nu blev jag själv sjukt nervös. ??:-/ Skall plocka ut min nya V70 på fredag.
Måtte den vara i perfekt skick.
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:Kikade närmre på min XC60 idag. Provsatt, luktade lite, klämde lite, kollade så att den hade alla tilvalen. Ser mycket bra ut! :-)-)
:-(O)
Så avundsjuk är man !

:mrgreen:

Det är inte så att du också ska till Elmia med din skönhet ? ;)
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:
opA skrev:Det är inte så att du också ska till Elmia med din skönhet ? ;)

Tyvärr inte! :wink:
Tusan ! :mrgreen:
av danielschlicht
Har varit och kollat på min XC60 R-design som kom i fredags. De hade inte plockat bort alla skyddsdekaler osv men jäääkla vad grym den såg ut! :) 20" fälgarna gör ju hela bilen! Kommer inte plocka ut den förrens i April så man slipper sätta på vinterdäcken, men blir surt att gå och vänta :)
av Halvmas
danielschlicht skrev:Har varit och kollat på min XC60 R-design som kom i fredags. De hade inte plockat bort alla skyddsdekaler osv men jäääkla vad grym den såg ut! :) 20" fälgarna gör ju hela bilen! Kommer inte plocka ut den förrens i April så man slipper sätta på vinterdäcken, men blir surt att gå och vänta :)
Min bytte precis till steg 5 på webben och är på väg till min ÅF, Äntligen :-)-)
Jag kommer ta min så fort som möjligt och köra in de vinterdäck som sitter på.
Jag tror inte att den här vintern tar slut i första taget och orkar inte vänta heller för den delen :D men den som väntar på någonting gott......

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!