- mån 08 mar 2010, 20:04
Är du verkligen säker på det? Innan gjordes några V70 i Gent, men vad jag vet görs alla V70 i Göteborg nu.
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Kikade närmre på min XC60 idag. Provsatt, luktade lite, klämde lite, kollade så att den hade alla tilvalen. Ser mycket bra ut!Låter lovande.-)
bjornw skrev:Stackars, stackars människa :( :( Vad kan kompensera en buckla på nya pärlan?
Låter lovande.
Jag var också och tittade och fotade lite idag, på leveransskadan... :-O) :-O)
Buckla på höger bakskärm samt vänster sida på spoilern bak söndertrasad. Spoilern byts rakt av men skärmen ska riktas och lackas. SKITKUL :evil: :evil: :evil: :evil:
Det skjuter fram leverans ca 3v. Som du säger, man skulle gett f-n i att köpa vinterdäck men det är så dags nu.
Väntan fortsätter, men spänningen är borta och irritationen framme. De har inte bestämt sig för vilken kompensation det blir.
XC90_Executive skrev:Kikade närmre på min XC60 idag. Provsatt, luktade lite, klämde lite, kollade så att den hade alla tilvalen. Ser mycket bra ut!:-(O)-)
opA skrev:Det är inte så att du också ska till Elmia med din skönhet ? ;)
XC90_Executive skrev:Tusan ! :mrgreen:opA skrev:Det är inte så att du också ska till Elmia med din skönhet ? ;)
Tyvärr inte!
danielschlicht skrev:Har varit och kollat på min XC60 R-design som kom i fredags. De hade inte plockat bort alla skyddsdekaler osv men jäääkla vad grym den såg ut! :) 20" fälgarna gör ju hela bilen! Kommer inte plocka ut den förrens i April så man slipper sätta på vinterdäcken, men blir surt att gå och vänta :)Min bytte precis till steg 5 på webben och är på väg till min ÅF, Äntligen
Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]