Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av micketrono
XC90_Executive skrev:Riktigt snygga V70 både freeman och micketrono :-)-)
Tak så jättemycket!! :D
av D.S
XC90_Executive skrev:Riktigt snygga V70 både freeman och micketrono :-)-)
Ja men snyggast bild hade perjak. :wink: Jag har själv en passion röd v70II med kinetic med svarta trösklar, men tycker själv att det skär av linjerna snyggare så att den inte ser så bullig ut. :)
Användarvisningsbild
av micketrono
Ja jag håller med, perjaks bild var betydligt bättre än min...fast min va tagen med en mobilkamera på enbart 2 megapixlar... :wink:

Mvh Micke!
av perjak
micketrono skrev:Ja jag håller med, perjaks bild var betydligt bättre än min...fast min va tagen med en mobilkamera på enbart 2 megapixlar... :wink:

Mvh Micke!

Tackar ödmjukast.
Jag måste erkänna att det är rätt många megapixlar i kameran och dessutom är objektivet något större och bättre än det som sitter i mobilen.
Användarvisningsbild
av FSandstrom
Lite OT men en intressant artikel nära ämnet...

http://www.volvocars.com/se/tools/NewsE ... x?item=249

---
Med ledning av vad som i dag är trend inom mode och heminredning står det redan tämligen klart vilken nästa stora bilfärg blir.

- Tittar man herrmodet - som ofta styr bilbranschen - är det olika röda toner som gäller - från orange till vinrött. Därför kan nästa stora bli bilfärg rött, säger Cilla Stark. Andra trender hon förutspår är att klassikern marinblått kan vara på väg tillbaka och att olika mörka bruna toner behåller sin popularitet.

Färgtoppen Volvo V70 (2009-04-28)
1. Svart solid och metallic 22%
2. Oyster grå metallic 12%
3. Seashell beige metallic 11%

---

Själv körde jag på den nya blåa trenden :D
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag valde också Caspian, men saknar klassikern Marinblå #417 - den färgen är/var riktigt läcker.
Användarvisningsbild
av gages
Tittar man herrmodet - som ofta styr bilbranschen - är det olika röda toner som gäller - från orange till vinrött. Därför kan nästa stora bli bilfärg rött, säger Cilla Stark.

Jag är tydligen helt rätt ute när jag beställde Ruby röd metallic på min XC70-a!
Detektivarbete

Fjädern för huven? Minns inte riktigt hu[…]

Volvo V50 "Mr White"

Kom över en riktigt fin R-Design växelsp[…]

OM RYSSEN KOMMER

Bra text https://www.dn.se/kultur/michail-sjisjki[…]

Solgardin bakdörrar

De som sitter i min XC90 är inbyggda i dö[…]