Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Krollspell
Då kan jag bara till slut berätta att jag igår hämtade ut min bil. Förhoppningsvis blir det lika bekymmersfria mil som med den tidigare. Ett extra plus till Bra Bil för ett kanonmottagande från dag ett till en perfekt genomförd leverans, dessutom exakt på dagen för utsatt prel. datum!
av XCThord
Krollspell skrev:Då kan jag bara till slut berätta att jag igår hämtade ut min bil. Förhoppningsvis blir det lika bekymmersfria mil som med den tidigare. Ett extra plus till Bra Bil för ett kanonmottagande från dag ett till en perfekt genomförd leverans, dessutom exakt på dagen för utsatt prel. datum!
Stort grattis!

En S80 V8 skulle inte sitta helt fel... :wink:
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Arese skrev:[ Bilarna är byggda för att frakta ungar, svärmor och blomma från A till B, inte att köra låga sjuor på ringen.
Låga sjuor, vad är det för bilar du yrar om??? Varken BMW, Audi eller Mercedes kvalar in där, inte ens nya Porsche 911 Turbo 2010 klarar låga sjuor på ringen eller Koenigsegg CCX trots att de kostar flera millioner.

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]

Vi som beställt EX90

Nu har jag fått förhandsbesked fr&ari[…]