Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Henry_Fågeljazz
Grattis till era nya bilar. Har kört XC60 och jag kan konstatera att det är en trevlig bekantskap. Denna modell kan bli lyftet för Volvo PV i den rådande krisen. I jämförelse med t.ex. XC90 är det flera steg framåt!

Hälsningar

Henry
av Cikada
Här är några bilder på min julklapp! D5, hgv-paketet, panoramtak, RTI m. backkamera m.m. Vinterhjulen är 17" från en XC70.
Har kört 500 km och ligger enl färddatorn på 0,75. Är hittills mycket nöjd med allt, Underbar komfort och bra köregenskaper. Jämfört med XC70 känns den betydligt fräschare, modernare men samtidigt tycker jag att lastrummet på XC70 är bättre utformat och mer användbart.
av Linqid
Cikada skrev:Här är några bilder på min julklapp!
Är jag blind eller har du glömt något? :lol:
av Cikada
Nej, du är inte blind! Tyvärr lyckas jag inte lägga in bilder. Begriper helt enkelt inte hur man gör. Mina synpunkter för XC60 får stå kvar utan bilder!
Användarvisningsbild
av Guligan
Riktigt snygg som silvermetallic. Det är det inte många Volvo som är.
Användarvisningsbild
av quisten
Säkert en fin bil på alla sätt men den "röven" suger rejält tycker jag !
Vet inte varför jag tycker så men den ser inte bra ut även xc90 är gör ful i röven om inte 60ian endå fulare.
Men men det är säkert jag som är gammal modig.
Framifrån ser den betydligt coolare ut i min mening.
Säkert en grym bil att köra dissar inte bilen för det bara en synpunkt :wink:
Quisten
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Dumpventil?

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front