Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av swemax
apersson850 skrev:Tror jag inte. Det är ju dessutom en bra funktion, för då inser man att låsningen inte kommer att göra någon nytta, när en dörr fortfarande inte är stängd, exempelvis. Annars kan man ju tro att man låste, men så står en dörr på glänt.
Om man har hund är det mycket användbart att kunna låsa alla dörrar trots att bakluckan är öppen
Användarvisningsbild
av svergie2
Min V40 (MY02) går att låsa med dörrar/bagaget öppet, smidigt tycker jag. Man vet att en dörr är öppen när bilen inte gör ett blink för att visa att larmet är aktiverat utan bara låser. :)

Skickat från min OnePlus 3
swemax skrev:Om man har hund är det mycket användbart att kunna låsa alla dörrar trots att bakluckan är öppen
Hund... Ja, på min bil får man då först låsa bilen, sen öppna bagaget med fjärrnyckeln. Så det går, men det innebär ju en procedur som i alla fall i förlängningen betyder att man är mycket väl medveten om hur (o)låst det är.
Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]

Batteri som är på upphällningen ka[…]

Radion XC40 2024

Jag har haft samma problem sedan jag köpte […]

Transmissionsolja till M66

Kollade lite mer nu, och volvo orginaloljan p&arin[…]