Moderator: Moderatorer
svenl skrev:Min XC70 Classic 2016 är byggd nu och på väg till handlaren. Den beställdes 17 mars så det var snabbt marscherat får man sägaVerkligen! Jag beställde 31 januari och får bilen imorgon! Blir troligen inte mycket sömn i natt...
Daniel73 skrev:Någon som kan sprida lite ljus (tex ni som fått era bilar senaste veckorna).Hämtade min XC70 D5 Sport Edition i fredags och är supernöjd! När jag väntade på min synkade inte veckorna heller, diffade på en vecka precis som din. Fick bilen levererad en vecka tidigare än beräknat dessutom. Så stalltipset är; lita inte för mycket på Min Volvo, det är väldigt "mellan tummen och pekfingret"... Förmodligen har din Volvo börjat att byggas eller så ligger den väldigt nära i produktionsplaneringen nu. Timmar vet jag inte men den stod med den statusen under något dygn innan det stod att den var byggd och väntade på leverans.
Kikar på "Min Volvo"
Min Volvo V70 D4 classic Sport har könummer 2585 med prel leverans v23 fast dom anger 4 veckor till leverans vilket ju är en vecka för lite.
Sedan har leveransstatus ändrats till "Din volvo börjar byggas".
Vad betyder nu allt detta?
Har min bil börjat byggas idag?
hur lång byggtid har en V70? 30-40 timmar?
drefk2000 skrev:Jag tror ni kommer bli grymt nöjda med er bil.Hoppas! Vad är det för spec på din nyuthämtade V70 drefk2000?
För att vara sån liten motor och automat måste jag säga att jag är väldigt positivt överaskad hur bra min går.
Njut av din bil, jag njuter av min
Hittade du lösningen? Har också vatten […]