- sön 08 jul 2012, 23:18
Henry_Fågeljazz skrev:Om svaret är ja på fråga 1-3 kommer jag att välja ett annat märke när jag byter nästa gång. Och det känns inte som att jag är ensam i ett sådant beslut.Svaret är ja på alla frågorna. Jag kommer också välja ett annat märke om de inte åtgärdar den innan.
Henry_Fågeljazz skrev:Jag har verkligen förvånats av mitt nuvarande system och dess förmåga. Flera decimeter snö och ändå har jag tagit mig fram utan problem. I vissa fall även med släp! Hur blir det med det nya systemet i liknande lägen?Utan släp kan det gå bra, speciellt om det inte är is. Med släp, motlut eller is kommer inte gå. Samma på lera, sand och andra porösa underlag. Baserar det på hur gamla viscosystemet och andra liknande system funkar.
Henry_Fågeljazz skrev: Det vore intressant om någon mer än signaturen VolvoB20kunde rapportera om det nya systemets prestanda.Har gjort ett test med en demobil, se högre upp i tråden. Nedslående resultat men tyvärr inga bilder.
En automobil framföres av människor. Grundprincipen för allt konstruktionsarbete är och måste därför vara: Säkerhet. - Gustaf Larsson 1936