Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Aha, är det i tvätten de lossnar... Mitt sitter kvar, men jag har en kollega som är helt övertygad om att någon stulit hans blå Volvomärke.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Användarvisningsbild
av Giggs
gages skrev:Vilken Volvo återförsäljare ställde upp med denna service?
Nybergs i Nässjö.
Min servicetekniker sökte på artikelnumret i datorn och då ploppade det upp en ruta där det stod "Ersätts genom 100% goodwill" (något i den stilen) med stor grön text, han såg något förvånad ut eftersom han inte hade koll på att dessa märken varit värdelösa innan!
av heden75
Gammal tråd, men det blåa märket saknades när jag köpte min V70, åkte in på Volvo och diskuterade lite. Numera får man bara det blåa märket som man klistrar på sitt befintliga emblem. Artikelnummer 30796427 och det kostar 15kr. Dock så fick jag det gratis när vi pratat färdigt.
Hoppas någon får nytta av informationen. :)
av Donjel
heden75 skrev:Gammal tråd, men det blåa märket saknades när jag köpte min V70, åkte in på Volvo och diskuterade lite. Numera får man bara det blåa märket som man klistrar på sitt befintliga emblem. Artikelnummer 30796427 och det kostar 15kr. Dock så fick jag det gratis när vi pratat färdigt.
Hoppas någon får nytta av informationen. :)
Härligt att höra, mitt saknas också. Får åka till Volvo någon dag och se om man kan köpa/få ett märke!

Du har köpt en bil som är förvä[…]

Hel- eller delsyntet? Mina två senaste olje[…]

V90 läggs ner.

Intressant, ska undersökas. Vad söker[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Säger som till andra: Bor du kring Stockholms[…]