Momentum skrev:MrMupp skrev:Jädra skit, jag beställde bilen i juni. Fick den 1 aug. Under den tiden har Dynamic Edition sjunkit 30.000 och nu slänger de med High Tech paket för 23 400.
Man är alltid torsk när man har med bilhandlare att göra. Tack för den Upplands Motor.
Plus att skiten inte startade när jag fick den, vilket varken fabrik, leveransavdelning, säljaren eller servicemupparna fattade. Man fick stå på sig, då hittade de att en sensor saknades helt på kopplingspedalen. Amatörer!
Javisst är det bra, det är inte Upplands Motor du ska tacka, utan Volvo
Jag missade att få till en XC70 AWD D4 med två veckor, tackar också så mycket det går, att känna sig lurad är alltid en bra grund för fortsatta relationer......
Kampanjer startar på ett datum, tyvärr så kommer en del kunder att vara på felsida, men tyvärr så kommer det alltid att inträffa...
Även när det gäller att beställa rätt options till bilen , ligger det en stor del på att kunden beställer det hen vill ha, självklart så har även säljaren en roll att se till att kunden beställer så mycket extra det går....men det är en balansgång, oftast upplever kunden att man blir pådyvlad det som är onödigt
Om nu Upplandsmotor är ensamt skyldiga håller jag inte med om, som kund bör man nog ha klart för sig vad man köper och man får själv leva och åka med en bil som inte uppfyller ens krav om man inte tar reda på rätt info och fakta innan beställningen skrivs på.