- tor 02 aug 2012, 13:12
Mattish, det ser hyfsat likt ut mina procedurer. Jag håller iofs alltid ned bromsen då vi står i en liten backe.
Moderator: Moderatorer
MrMupp skrev:Sen har en annan detalj börjat irritera. Radion stängs inte av att man drar ut nyckeln som på "vanliga" bilar. Nej det är dörren som styr det. Så om man maxat volymen under färd får man vackert sitta och lyssna på discodunket tills man fått upp dörren. Kanske är en inställning i någon av menyerna?Smaken är bekant som baken, olika... Jag tycker den funktionen är kalas och önskar att alla bilar hade varit så. Jag har ju på stereon för att jag vill lyssna på den, att den då spelar tills det att jag ska kliva ut är bara positivt.
Linqid skrev:Jävlar va bra! De där skulle Jag vilja ha i min bil också, bara "jobbigt" å behöva sätta på radion på nytt efter att man stängt av bilen.MrMupp skrev:Sen har en annan detalj börjat irritera. Radion stängs inte av att man drar ut nyckeln som på "vanliga" bilar. Nej det är dörren som styr det. Så om man maxat volymen under färd får man vackert sitta och lyssna på discodunket tills man fått upp dörren. Kanske är en inställning i någon av menyerna?Smaken är bekant som baken, olika... Jag tycker den funktionen är kalas och önskar att alla bilar hade varit så. Jag har ju på stereon för att jag vill lyssna på den, att den då spelar tills det att jag ska kliva ut är bara positivt.
nicke37 skrev:Den släpper av sig själv också om man inte orkar...Nope, det var då det kom det där konstiga felmeddelandet, parkeringsvärmare bla bla och startmotorn snurrar inte ens.
Men jag förstår inte riktigt, varför två dutt? Funkar det inte att bara stoppa in nyckeln
och trycka tills den går? Alltså lika många moment som en startnyckel.
Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]