- mån 07 maj 2012, 22:53
Har tex kört hem ca 450 ton :-O) :-O) :-O) foder till hästarna med min manuella XC70 utan minsta problem med kopplingen.
Tror inte en automatlåda hade gillat det i alla backarna här i längden heller.
För övrigt, Det är lameller i D2ans automatare också så du kan inte automatslira, och trådskaparen ville ju ha en miljöklassad bil och det är bara D2 automat som kvalar in.
jpennerb skrev:Det är väl sådana situationer som en automat verkligen kommer tills sin rätt. Lägger ofta till för husvagn och släpkärror samt mycket backning med tungt släp och oftast i uppförsbacke. Att utföra detta med en manuell låda så är lamellerna snart slut.
Steff 99 skrev:Detta är nog mer förarrelaterat, än något som har med aut /manuellvxlåda att göra, kallas ibland "SBR" :lol:Är nog så, jag drar regelbundet släp över 2 ton.
Har tex kört hem ca 450 ton :-O) :-O) :-O) foder till hästarna med min manuella XC70 utan minsta problem med kopplingen.
Tror inte en automatlåda hade gillat det i alla backarna här i längden heller.
För övrigt, Det är lameller i D2ans automatare också så du kan inte automatslira, och trådskaparen ville ju ha en miljöklassad bil och det är bara D2 automat som kvalar in.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.