Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Racetwin2
Nja - jag har ca 1500 låtar på mitt USB och jag lessnade på mappsrukturen då man varje gång var tvungen att gå ned i Artist->Album->låt. Om man senare vill gå vidare så minns den inte var i mappstrukturen man var utan man får snällt börja om från början.

Så jag har nu ca 15 genrer där all musik ligger direkt efter varje genre och sorterat på artist och sedan låtnamn. Det har jag tyckt är smidigast för det sättet som jag lyssnar på. Anledningen till att jag använder Mediaplayer är att jag inte vill ha alla låtar med varje artist utan bara de som jag graderat med ett visst antal "stjärnor".

Nu tar det ett par sekunder att söka igenom USB:t men då jag hade ca 350 mappar utöver de 1.500 låtarna tog det 2-3 minuter att komma igång och jag har också den senaste mjukvaran.
av mikebike
Racetwin2 skrev:Nu tar det ett par sekunder att söka igenom USB:t men då jag hade ca 350 mappar utöver de 1.500 låtarna tog det 2-3 minuter att komma igång och jag har också den senaste mjukvaran.
Jag har över 400 mappar med totalt drygt 3300 låtar. Det tar som mest 9 sekunder att läsa USB vid start (jag har tagit tid).

En av finesserna med att ha tusentals låtar tillgängliga är att även passageren kan "önska sig" musik, och då är sortering på artist det enda som funkar.

Nä, inget Polestarmärke bara för at[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]