Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av betterlead
Mats skrev:Sidan verkar ju vara igång nu iaf...nu gäller det bara att dem aktiverar kontot samt skickar ut ett lösenord.
/Mats
Nejdå, inte vad jag kan se. Det har inte hänt ett smack på två månader.
Det är ganska komiskt med tanke på att de för en månad sedan körde reklamkampanjer för sajten i vissa TV-kanaler.
Kundsupporten sliter sitt hår i förtvivlan eftersom de dagligen svarar folk som ringer dem och frågar om när deras bil ska levereras etc...
De är inte nöjda med IT-nördarna som bygger sajten... Undrar vilka de är?
Användarvisningsbild
av betterlead
sandberg80 skrev:Kan ju som vanligt bero på orealistiska tidplaner...
Sure, ett vettigt antagande.
av Kluster
Bumpar upp denna igen....

Någon som har hört något mer ang lanseringen av Kundportalen?
Användarvisningsbild
av mange69
Fick ett mail idag där de ursäktade sig för förseningen. Sen fanns en länk som gick till en enkät där man fick uttrycka i fri text vad man ville skulle finnas på MinVolvo... Hallå! Alltså inte ens nära en lansering om det kommer såna frågor... ?:-/
av lobbysleeper
Tänkte också på det, hur kan man be om idéer nu?! Det borde man gjort för minst 6 månader sedan eller nåt. Ska de lyssna på våra idéer så dröjer det ännu längre innan sidan kan lanseras... Vilka pajaser
av Cox
Ja sanlöst dom verkar ju inte ens ha koll på vad innehållet skall vara. Sidan kan inte ens vara på G när dom nu börjar fråga kunderna vad man önskar för innehåll.....dåligt
Användarvisningsbild
av rdesign11
Slog mig också när jag såg mailet. Ändå skriver dem så här:
"Det är många detaljer som ska ses över för att kunna ge dig en plats som underlättar ditt bilägande. Och snart är vi där."

Snart där? Tror inte det va :)
Användarvisningsbild
av Henry_Fågeljazz
Vi får frimodigt vänta på denna tjänst. Blir den bra är alla glada. Blir den dålig kommer ingen att använda den och då är det inget problem.

Hälsningar

Henry
Användarvisningsbild
av Mats
Nu är tjänsten igång.
https://minvolvo.volvocars.se/index

Jag valde att skapa nytt konto. Chassinummer (6 sista siffrorna) behövde men, hittas hos transportstyrelsen.
Fick inget mail om att kontot var aktiverat. Gjorde en reset av mitt lösenord och då skickade dem ett nytt på en gång.
Användarnamnet = mailadressen

/Mats
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Radion XC40 2024

Varje gång jag startar bilen så m&arin[…]

Vida 2014D

ladda ner och bränn en dvd,