Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Var dit igår och letade på deras inhägnade parkering, hittade inte på min, men enligt en annan försäljare så ska den vara på G, när återförsäljaren mottagit den så tar de cirka 1 vecka innan jag som slutkund får den, ska dit imorgon o snoka igen :) hoppas på min försäljare jobbar då :> regnummer fick jag iaf :)
Min bil har kommit till återförsäljaren :-O) !
"Synd" att det är helg och att man får vänta till nästa vecka tills det
är leverans.
Tur att polaren kommer hem från USA med en iPad han inhandlat åt mig
så man har nån distraktion i helgen så helgen går fortare :lol:

/Stefan
Hehe! Min har inte hört av sig än, den skulle kommit den 11:te till återförsäljaren, men han skulle ringa så fort den landat hemma, borde landa idag eller imorgon tyckte han.
Fick själv hem min HTC Desire Z, så man har nått o pilla med under helgen, så förhoppningsvis har jag bilen nästa vecka med! :)
Bah!
Såg att det var en lastbil med massa bilar på trailern för avsläppning av nya bilar på volvo, tänkte att jag skulle svänga in för att kika ifall min bil kommit, men verkar inte kommit denna vecka heller.... suck, skulle ju kommit den 11:te...

Men men... bara försöka härda ut på nått vis, får leka med telefonen en vecka till för att försöka lindra abstinensen av volvon :)
Grymt nöjd hittills. Monterade stänkskydd idag. Lätt och klart värt besparingen jfr med att få de monterade vid leverans. Lite egenheter i övrigt att vänja sig vid bara :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Hej. Köpte mig en beg Volvo V60 T6 i slutet […]

Såvitt jag vet ska multirem bytas samtidigt […]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jag har nu bestämt mig för att inte k&ou[…]

V60 Cross Country eftertraktade

Hur står sig bensinvarianten då? All[…]