- ons 22 sep 2010, 12:12
#448210
Idag så är det 520d RWD som man prissätter så att den blir förmånlig som tjänstebil, direkt då du väljer de större dieslarna så springer priset upp.
Men skall man ha en rolig BMW så skall den ha en motor som matchar resten av bilen.
Då väljer vi svenskar från "mellanmjölkensland" Volvo V70 så vi blir en i mängden...jag brukar tänka på detta de gånger jag åker från Torslandaverken och sitter i V70 kön in mot centrum..."att jag har blivit så förbaskat alldaglig så jag är helt utsuddad som person i denna kö av V70."
Då hade det varit mer kul att sticka ut och åka ett märke som är mer ovanligt som en ny 5-serie touring.
VolvoB20 skrev:Det är nog tveksamt om du får lös xdriven till dessa låga priser, möjligtvis den dagen 520d kommer med AWD då blir det 20.000 i påslag.sandberg80 skrev:Nja, i kampanjen på D5 AWD var det Kinetic som gällde. Summum + lite extra är åtminstone 350 000:-. "billigt" för att vara en D5 AWD, men dyrt annars.En BMW 5:a Touring Diesel med fyrhjulsdrift får du väl inte loss under 450.000 med lite extra så BMW är väl 100.000 dyrare eller har jag missat något. nu blir jag nyfiken. Kan man få loss en xDrive billigare.
Idag så är det 520d RWD som man prissätter så att den blir förmånlig som tjänstebil, direkt då du väljer de större dieslarna så springer priset upp.
Men skall man ha en rolig BMW så skall den ha en motor som matchar resten av bilen.
Då väljer vi svenskar från "mellanmjölkensland" Volvo V70 så vi blir en i mängden...jag brukar tänka på detta de gånger jag åker från Torslandaverken och sitter i V70 kön in mot centrum..."att jag har blivit så förbaskat alldaglig så jag är helt utsuddad som person i denna kö av V70."
Då hade det varit mer kul att sticka ut och åka ett märke som är mer ovanligt som en ny 5-serie touring.
Volvo XC60 AWD MY 11B Polestar 225hk 460nm