Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 5cylindrar
Råkade ut för något liknande när jag pratade med en säljare. Han nämnde att volvo står för "awd-tillägget" på V70 D5 AWD bara man säger att man tidigare tittat på en passat. Ingen officiell kampanj men kolla med din säljare. Detta gällde för 3 veckor sedan och vet inte om det fortfarande gäller.
av VolvoAWD
Mmmm, jo jag har precis beställt en V70 D5 AWD Summum (+ lite till) i sthlm för 360.000. Ord. pris 420.000 så priset är ju faktiskt ungefär detsamma. :)
av VolvoAWD
5cylindrar skrev:Råkade ut för något liknande när jag pratade med en säljare. Han nämnde att volvo står för "awd-tillägget" på V70 D5 AWD bara man säger att man tidigare tittat på en passat. Ingen officiell kampanj men kolla med din säljare. Detta gällde för 3 veckor sedan och vet inte om det fortfarande gäller.
Enligt säljaren på Bilia, som jag pratade med idag, så gäller det månaden ut. Det är ingen officiell kampanj och eftersom den är sanktionerad från Volvo så gör inte handlarna någon direkt vinst på det. Därför ligger dom rätt lågt med det..
Bytt Tankarmatur 240 1986

Det finns en förpump inne i tanken, finns p&[…]

Xc90 T8 My22 vs My23

Det som sliter mycket på batterier är s[…]

Tack för input, Cotag – väldigt v&[…]

Det händer att kallstart spridaren bö[…]