- ons 19 maj 2010, 20:43
Bowe skrev:Hej!Jag råkade också ut för detta. Formatera om hela USB:t en gång och ladda ner låtar på nytt. Då borde det fungera. Det gjorde det för mig. Typ av USB minnne skall inte spela någon roll såvitt jag vet. Tänk också på om du har undermappar per artist etc. Dessa räknas också in. Det får inte vara mer än 500 mappar totalt, inklusive alla undermappar. Om du synkar gfrån tex mediaplayer till USB:t så får du en mapp per artist men även en mapp per album. Detta ställde till det för mig.
Ursäkta om jag gör en liten vändning av trådens tidigare innehåll men det rör i alla högsta grad om USB-funktionalitet eller rättare sagt avsaknad av densamma.
Har laddat ner ca 10 GB på ett 16 GB USB minne (ZAP slider usb Flash drive, köpt på Teknikmagasinet).
Har laddat ner ca 250 mappar o 2000 filer i MP3-format. När jag ansluter detta står det oläsbar i radion.
Anslutit ett annat minne (1GB) för test där jag laddat ner ett antal mappar som fungerar alldeles utmärkt.
Är det någon som har erfarenhet av ej fungerande USB-minnen och som kan tala om var/vad jag skall handla för typ för att det skall fungera. ?:-/
Hälsningar Bosse W
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson