Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjornw
snoddasD5 skrev:Uppe i lappland är Vit bil dålig ut säkerhets synpunkt när man kör i snörök och höga snödrivor syns man mycket sämre.
Kul att det inte är bara jag som tänker på det 8)

Även fast vita bilar är inte lämpliga i snölandskap, tycker jag XC60 r-design är snyggast i vit. Men vår blir solid svart.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
snoddasD5 skrev:Då var det bestämt blev beställa en Svart Metallic.
Då är du med i tvätta/putsa hela tiden klubben nu, allt syns på svartmetallic :mrgreen:

Bild
Senast redigerad av 1 VolvoB20, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
snoddasD5 skrev:Tror jag inte hatar och tvätta bilar Tror jag tvättat min oyster grå 3gånger haft den nu 2år.
Det duger inte :-(O) varje gång det kommit en regnskur på sommaren måste det genast sköljas och skinnas annars ser det skit ut, Och var 3:e dag måste den tvättas pga allt pollen på sommren, det syns direkt på den svarta ytan, så skärp dig nu :mrgreen:

Och att tvätta svart utan att skinna kan man lika bra skita i, den bara måste skinnas för det ska se ok ut. :-(O)

På vintern behövs det ännu oftare pga vitt salt på svart lack ser hemskt ut.... :-DD

Var och kikade på Mazda 6e idag, en bil som […]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]