Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag hoppas att det inte blir ändring till MY11 på XC60....

För då måste jag ju beställa en ny. Nu när jag redan har gått och väntat snart 5 månader och det bara är lite drygt en månad kvar tills jag får den! :wink:
Användarvisningsbild
av Guru
StringerBell skrev:S60 skall väl göras i Göteborg? Där är det bara att ropa in hur många friställda som helst till linjerna.
Nej! S60 byggs i Gent.
Användarvisningsbild
av Guru
XC90_Executive skrev:Men det kanske blir något annat nytt i Göteborg. Det vet man aldrig! :wink:
Vaddå blir, det är det redan! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Guru skrev:
XC90_Executive skrev:Men det kanske blir något annat nytt i Göteborg. Det vet man aldrig! :wink:
Vaddå blir, det är det redan! :mrgreen:

Jag var i fabriken i oktober. Redan då hände det grejer, så jag vet! :wink:
av Linqid
Det är ju inte direkt någon hemlighet att V60 ska byggas i Göteborg, så vad syftar du på? :wink:
Användarvisningsbild
av StringerBell
Linqid skrev:
Det är ju inte direkt någon hemlighet att V60 ska byggas i Göteborg, så vad syftar du på? :wink:
Äntligen något annat än dinosauriemodeller till Hisingen [applåd]
av JimmyK
XC90_Executive skrev:16?! Kan det stämma?

Jag beställde i oktober och fick prel vecka 13. Som har ändrats till vecka 12. D5 awd R-design.
Har fått mitt ordernr från återförsäljaren och när jag logga in på Volvos leveranssida med detta så säger den v.16. Har dock inte beställt R-design

Hittar inget nytt. Någon som har o vill s&au[…]

köpa en Volvo S / V60

Ok, tack.

Någon som kört med 235/45-18 med et45[…]

Volvo 240 usa front

Är det en original USA front är det v&au[…]