Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Twendor
Kan bar tillegge at det blir grom lyd i Xc60 med premium sound og Sub. :D

Vel anvendte penger, og en av de beste fabrikkleverte anlegg til bil, sammenlignet med andre fabrikanter er det faktisk mye lyd for pengene.
Det er selvsagt en vane hva man er vant til av lyd i bil, men jeg har prøvd Xc60 med alle tre anleggene, og vet at jeg helt sikkert ikke hadde blitt fornøyd med annet enn Premium sound.

Har blitt bortskjemt de siste årene, Volvos største anlegg og sub er vanskelig å klare seg uten.
Har du pengene velg premium sound! Du blir fornøyd, men må forvente at du ved bilbytte også må velge tilsvarende for å bli fornøyd neste gang.
Må bare si at funksjonene, og innstillingen av annlegget går som en drøm i de nye bilene, det gjøres fullt ut ved menystyringen, inklusive sub. Samt at det kan legges inn lydbilder utifra hva man lytter på Cd, Ipod, Fm radio evt DAB.
Lykke til.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag "kapar" tråden lite.

"Twendor", har du Teknikpaket 2 + sub och 6-cdväxlare eller har du den 1cd-växlaren som följde med i Premium Sound?
av Twendor
Jeg har 6 cd-veksler. Var inkludert i en pakke når jeg bestilte.
Fungerer meget godt, tiltross for kulden vi har hatt oppimot -30`c.
Da har det vært værre med min Ipod, som har behøvd oppvarming, før den har fungert godt.
Har også DAB-radio, som har svært god dekning i Norge, den gir krystallklar radiolyd.
Subèn i Xc60 er glimrende, godt skjult og gir fylde i lydbildet. Enkel å justere styrke-lydbilde fra menyen.
Vel verdt pengene, og funger mye bedre enn mine tidligere Volvoer. Nå blir det også surroundlyd på bruk av radio.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
DAB är faktiskt det enda tillvalet jag inte har kryssat i. Täckningen för det är i princip 0 här. Det är synd, för radio med "cd-kvalitet" hade varit fint.
Användarvisningsbild
av kave
High Performance är ett måste, så kan du kasta alla CD skivor. Köp ett USB minne på 32GB för ett par hundra så har du alltid med dig hela musiksamlingen. Jag skulle personligen ALDRIG köpa en någorlunda ny bil utan möjlighet till USB minne/iPod. CD växlare är riktigt gammaldags.
Värme bak är riktigt trevligt om ni är flera.
Skinn är riktigt bra det med.
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:DAB är faktiskt det enda tillvalet jag inte har kryssat i. Täckningen för det är i princip 0 här. Det är synd, för radio med "cd-kvalitet" hade varit fint.
Kan man få en lite större information om vad DAB är för något ? :)
av JHg
opA skrev:Kan man få en lite större information om vad DAB är för något ? :)
Digital Audio Broadcast... = Digitalradio
Användarvisningsbild
av opA
JHg skrev:
opA skrev:Kan man få en lite större information om vad DAB är för något ? :)
Digital Audio Broadcast... = Digitalradio
Något som är aktivt i Sverige ?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Bild
av Twendor
Endelig fått gleden av å sitte i den nye Xc60. Den er kjempelekker, og kler absolutt 20-toms felger.
Den er absolut blitt designmessig penere med lakk helt ned, fine crome detaljer og interiørt med alle R-detaljene.
Men i mine øyne ville crome takrails vært et enda bedre valg,(men r-design er fra momentum).
Vil bare si at hvit bil med R-design er mega lekkert uansett.

Setene hade en merkbar forbedring når det gjelder sidestøte. Men faktisk så mye på setet at jeg syntes det var trangt.
Midtkonsollen ble en del mørkere med R-design, og det var også lekkert.
Når det kommer til instrumenteringen er det vel like fint med hvite som blå bakplater, men smak og behag.
Etter å ha sett på helheten på bilen, et kjempeprodukt. Så den som har bestillt har god grunn til å glede seg.

Jeg har ihvertfall tenkt å anskaffe meg nye utblås på mine eksospotter. For etter å ha sett R-design live må jeg si at de var som "smykker" til bilen, rått.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Dumpventil?

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front

Okej

Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

På den äldre V60 modellen har inte 18&r[…]