- tor 01 okt 2009, 09:45
Ruskigt irrriterande att inte kunna ställa in tiden medans bilen tex går på tomgång på parkeringen.
TV och navi är väl också utspärrade när bilen rullar, eller har jag fel. Också grymt irriterande, så tur är har jag ju eftermarknadsprylar i bilen istället för original så tjejen kan ju titta på TV/ Film, leta resmål i Navin osv medan jag kör.
Amli skrev:Funkar på V70N också men är numera utspärrat för volvo tycker som vanligt inte att volvoförare har hjärnkapacitet och inteligens nog att kunna hantera något så ansvarsfullt som detta på egen hand.ztaffans skrev: En annan sak som jag saknar från V50´n var att man kunde ställa in tiden och aktivera värmaren under färd.Det är en funktion som jag oxå saknar. Väldigt smidigt på V50 som sagt.
Nu måste man ställa bilen och sedan ställa tid och aktivera värmaren.
Även detta är en medveten förändring från Volvo för att man inte ska hålla på med annat medan man kör. Har viss förståelse för detta men saknar ändå funktionen.
Ruskigt irrriterande att inte kunna ställa in tiden medans bilen tex går på tomgång på parkeringen.
TV och navi är väl också utspärrade när bilen rullar, eller har jag fel. Också grymt irriterande, så tur är har jag ju eftermarknadsprylar i bilen istället för original så tjejen kan ju titta på TV/ Film, leta resmål i Navin osv medan jag kör.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.