Moderator: Moderatorer
jhenrikj skrev:Men, det är ju bara att slå in rutan, plocka PC:n och ta ur den ur bilen, då är den plötsligt utanför, nyaktiverad och kan användas igen.GATUPLAN skrev: ...
Tycker fortfarande att man inte borde kunna låsa upp dörrar inifrån om man har låst dem utifrån. Men det kanske finns nån anledning.
Lilja skrev:Har en annan fråga angående PCC.Man kan ta bort knappen som man låser med på handtaget, så sitter det vanliga låset under. Så det är inga problem.
Jo det är så att där jag klipper mig, fungerar inte fjärrlås till i princip någon bil. Är någonting som stör ut signalen där så jag har alltid fått låsa med nyckel. Men bilar med PCC har väl ingen nyckel? Så hur låser man/låser upp då?
XC90_Executive skrev: Prova att sätta nyckeln mot huvudet nästa gång du är där, så kanske det går att låsa med fjärren.
Jok3r skrev:Isåfall har jag nog tomrum i huvet för jag har provat det där med avståndet på min bil och jag får inte en decimeter högre avstånd om ja sätter fjärren mot huvet ?:-/XC90_Executive skrev: Prova att sätta nyckeln mot huvudet nästa gång du är där, så kanske det går att låsa med fjärren.
Det sjuka är att det funkar verkligen... :shock:
Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]