Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av matte1200
XC90_Executive skrev:
matte1200 skrev:Nu är min på väg till åf iaf. Ska bli klart kul att få sig en schysst julklapp i år....
Gött! Då är det bara att hänga vid ÅF tills den kommer då! :wink:

Eller ni kanske inte är som jag? Kör förbi 1 gång i kvarten för att se om bilen har kommit! :lol: :wink:
Hittade den utanför Åf nu ikväll när jag åkte hem från jobbet!! Nu ska jag ligga på dom så jag får bilen så snabbt som möjligt bara! :lol:
Användarvisningsbild
av henka35
XC90_Executive skrev:Nu har det börjat komma ut en del kundbilar!
Jepp, i fredags fick en på jobbet sin XC60 2.4D. Fin men färgen var inte den snyggaste, Orinico blå met.
Den var inte så snygg i verkligheten.
av Tele58
Överraskande snygg om jag får sticka in i XC-gänget.
Har alltid sett denna bil som urful (nog för att kräva Steve M avgång), men, men där ser man...Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig :wink:

Grattis till snygga bilar...avundsjuk..näe..min V50..Jo ok då lite :D
Användarvisningsbild
av robbygg
Jag fick min ögonsten igår!

Kan bara säga att jag är supernöjd änsålänge. Väldigt tyst kupé, komforten är outstanding. Panoramataket var också en höjdare, plus att den är riktigt läcker att titta på ;).
Har kört 20 mil änsålänge med en medelförbrukning på 0.88l/mil, 35% stad 65% landsväg, 2.4d. Helt OK enligt mig.

Bilder kommer till helgen när jag har mer tid och ljus!
Användarvisningsbild
av Appel
Jag får nöja mig med att min byggs just nu, fortfarande leverans v4, jag skulle gärna skippa jul och nyårshelg samt trettondagshelg, det har jag varit med om i åtskilliga år nu, ett uppehåll kan jag ta... fast det kanske inte spelar så stor roll transporterna till mig kanske tar den tid det tar trots helger.

Bara dom är på G när den kommer, eller hur R...?
av Cikada
Ja, så har jag äntligen fått min hett efterlängtade XC60 D5 idag! Har hittills bara hunnit köra ca 100 km men det känns fantastisk bra. Lägger in lite bilder de närmsta dagarna på min "julklapp"!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Dumpventil?

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front

Okej

Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

På den äldre V60 modellen har inte 18&r[…]