Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av troubleshooter
Lite lull lull och bling bling är

Premium stereo
Sollucka
Aktivfjädring
Tidur
Zubra 18"
Mörka rutor

Totalt ca 9%
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
troubleshooter skrev:Lite lull lull och bling bling är

Premium stereo
Sollucka
Aktivfjädring
Tidur
Zubra 18"
Mörka rutor

Totalt ca 9%
Okej 8)

Sen vill jag veta hur du tycker Premium Sound låter! Det är många som klagar på att det låter "dåligt".

Till sist:

Bilder!

När du får bilen
/Kalle
Användarvisningsbild
av Korny
Premium sound + sub låter mycket prisvärt IMHO. Subben tillför en hel del så den rekommenderas!

Jag skulle vilja summera mitt ljud såhär: "bara" premium sound låter riktigt bra med med subben så känns de även.. :-)-)

Mvh David
av troubleshooter
Har haft bilen ett par veckor och trots att den fick befinna sig på verkstaden ett par dagar för problem med tankmätaren
så är jag helnöjd med mina tillval, fick under tiden på verkstan en V70 med mindre utrustning och kan efter det säga att jag
är helnöjd med de tillval jag gjort. Aktiva fjädringen är guld värd jämfört med en bil utan. Premium ljudet är riktigt bra, subben
lyfter ljudet lite, men som det skrivits tidgare kan det inte ersätta 2 10" i en 50 liters låda. Jag tror att det går att få motsvarande
ljud något billigare men det är mycket jobb, speciellt när du inte kan utbyttja lågnivå ut från stereon. Trodde inte laminerade rutor
skulle göra så mycket men ack vad fel jag hade.......

Ovanstående är själklart inte någon annans syn än min så......................
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]