Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

least skrev:Hm, så det handlade om att att bilen larmar pga kupévärmare?
Varför inte bara skriva det i ursprungsfrågan?

Blir löjligt när man hemlighåller syftet.
Ännu löjligare när någon tror sig vara Sherlock och hamnar helt av spåret med sin slutsats. ;)
Så, min gode Holmes: min fundering är enklare än så, vilket borde ha framgått: -sirenen ska alltid vara tyst. Punkt.

Jag har fått bra svar i tråden så jag kommer nog i mål även på denna bil.

Mvh
J,a det var ju en hemskt dålig slutsats utifrån vad du skrev "monza skrev: Jojo! Vänta du tills jag blir granne med dig o jag sätter in kupévärmaren i bilen o bilen börjar "sne-larma" på nätterna p.g.a. värmaren. Då är det inte bara jag, längre. :D "
:???:
least skrev:J,a det var ju en hemskt dålig slutsats utifrån vad du skrev "monza skrev: Jojo! Vänta du tills jag blir granne med dig o jag sätter in kupévärmaren i bilen o bilen börjar "sne-larma" på nätterna p.g.a. värmaren. Då är det inte bara jag, längre. :D "
:???:
Hemskt dålig slutsats, ja, det håller jag med om, då du väljer att rycka ett brottstycke ur ett sammanhang.

Mvh
AndreasThn skrev:
monza skrev: Hemskt dålig slutsats, ja, det håller jag med om, då du väljer att rycka ett brottstycke ur ett sammanhang.
Mvh
Fast det var ju ordagrant det du skrev.
Jo, det var det visserligen. Men det var ju bara en av anledningarna till att "monza" vill ha "tyst" larm. Det anledningen kom i "monzas" 7:e inlägg i tråden.
Att jag sedan inte delar "monzas" vilja att ta bort en av de viktiga funktionerna i larmkjedjan är en annan sak. Men det är ju hans val. ??:-/ Jag skulle vilja ha så mycket "skrammel" som möjligt om någon skulle angripa min bil. :wink:
least skrev:Satt du och räknade hans inlägg? :D
Ja, det gjorde jag faktiskt. Jag tyckte monza fick lite dålig kritik, när du "hängde upp" dig på detta med kupévärmaren. monza hade ju sagt ett antal andra orsaker, som jag i och för sig inte "köper" dom heller. :wink:
Senast redigerad av 2 SvenB, redigerad totalt 0 gång.
apersson850 skrev:Ajaj, nu blir du nog anklagad för att ha dragit en dålig slutsats. :???:
Exakt.
"...han..."
Det vore tacksamt om jag själv får bestämma min könstillhörighet, om jag är en hon, han, hen, eller annat. :D

Så! Nu har jag äntligen renoverat f&aum[…]

Felkod 326

Felkoden borde väl vara ECM-C326 Se om dessa[…]

Kylarvatten läckage Volvo 940

Du måste trycksätta systemet när m[…]

Doktorns 945 ltt -97

Jo. Jag gjorde det flera gånger. När ja[…]