- mån 29 aug 2016, 15:04
Nu sitter jag extremt sällan i baksätet i någon av våra bilar, men känns inte som det skiljer särskillt mkt där.
Ja tyvärr är rosten svår löst problem, lackade om båda bakskärmarna för drygt 2 år sedan men det börjar så smått komma till baka bubblor igen :(
Lövet skrev:Stolarna är fantastiska absolut. Bland de bästa som finns (iaf Vector/Aero stolarna) Men bilen är smal och utrymmet för ben i baksätet är inte mycket att hurra över jämfört med hur effektivt förpackade dagens mellanklassare är.Ja sportstolarna är svårslagna 8)
Hundbensrosten är bannemig magisk. Tror knappt jag sett en 9-5 utan den. Synd på en annars fin och säker bil.
Jag följer denna tråd med spänning, letar själv bil med nästan exakt samma förutsättningar. Är faktiskt helt billös nu (men lånar ovannämnda V70 T5 så länge)
Nu sitter jag extremt sällan i baksätet i någon av våra bilar, men känns inte som det skiljer särskillt mkt där.
Ja tyvärr är rosten svår löst problem, lackade om båda bakskärmarna för drygt 2 år sedan men det börjar så smått komma till baka bubblor igen :(

- By perhall