Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Slasse
Jag hävdar motsatsen. Ibland är det så skönt att kunna använda den inbyggda GPSen (som fungerar i tunnelsystemet) än att hålla på att trassla med kablar, fäste och så vidare. Använder min inbyggda NAV veckovis. Dessutom tillsammans med VOC så är den suverän.
av andersuw
Har ingen erfarenhet av just Sensus Connected Touch men föredrar helt klart både den gamla RTIn i min 02:a och Sensus Navigation i min -15 framför de löstagbara apparater av varjehanda slag som jag använt, och fortfarande använder när jag hyr bil. Den integrerade lösningen har överlägsen ergonomi (stor och lättläst skärm, styrning via rattknappar, bra ljud, på den nya även anvisningar direkt i kombiinstrument och röststyrning), inga fästen eller sladdar som stör, inget krångel med att plocka apparaten i och ur, bättre GPS-signal tack vare extern antenn, trafikmeddelanden via TMC utan krångel med särskild radiomottagare och inget behov av, eller kostnader för, dataöverföring via mobilnätet.
Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]