Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gabriel
Idag åkte sommarhjulen på.
Jag är nöjd med resultatet, det blev inte speciellt extravagant eller "bling bling", men det är precis som det ska vara på en XC70 tycker jag.
IMG_1968.JPG
IMG_1968.JPG (1.12 MiB) Visad 185 gånger
IMG_1969.JPG
IMG_1969.JPG (1.02 MiB) Visad 185 gånger
helt klart, Silver/silver&svart-bilar ska ju ha silver fälgar för att det passar ihop. hade du tagit svarta fälgar skulle jag säga "fine" på vintern men på sommaren, nej. :-D
Användarvisningsbild
av ER
Veti katten om jag håller med där. Har svart bil med lila underton(Saffireblack) och har Erakir i Techmatt/Diamondcut och DET passar perfekt ihop med svart bil då "buttpluggen" bryter av det mörka som den ska. Silver blir ju neutralt/ointressant som vilken annan piratfälg som helst, tex Erakir/Talitha försvinner helt när den är silver eller helsvart mendom är designade för fler toner med råsvarvad yta som är dess kännetecken likt fler Volvofälgar av nyare snitt där skillnaden blir enorm från tråkig silver/helsvart till mattsvart(eller annan färg som finns på dom) med klarlackad råyta på designade ytor. Svarta eller silver duger vintertid då man inte kan hålla bilen ren mer än 5 minuter ändå även om svart bil med svarta fälgar blir lite för mycket av det svarta på samma sätt som silver:ish och silver på fälgar blir för mycket av det ljusa.

Ja det där med att borra är inte helt ri[…]

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]