Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Petzzon
VolvoB20 skrev:
Gurra82 skrev:Ssvarta rails och runt rutorna :-)-) :-)-) )
Allt går igen, först kostade krom runt rutorna extra, Nu har alla det så nu kostar det att slippa

På gamla 240 hette det ju Black-Line paket, Nu heter det sport :D

240 GL Blackline - Var ett utrustningspaket som endast fanns på modellerna 88a (d.v.s. de var tillverkade under det första halvåret, 1988). Det som utmärkte sig för Blackline var; Svarta dekorlister, växelspaksdamask i läder, nackkuddar fram och bak......
Fusk med sådana paket, körde 745 Turbo -86 när "Black Line" kom -88, det gillades inte av mig som då körde en bil som var hyfsat ovanlig.
Användarvisningsbild
av Gurra82
En spoiler och 19" Artio och jag är såld, de blanksvarta railsen :-)-) den svarta grillen och svarta passat grillen är betydligt fräschare än originalutförandet.
Användarvisningsbild
av Gurra82
Tur att smaken är som baken :D
av Denesfay
Nu kan man alltså beställa blanksvarta sidospeglar :D 8)

Undra varför dom inte gör något med strålkastarinsatserna. Blanksvarta ytor runt optiklinsen eller likn. hade ju varit rätt mysigt tror jag.
av Schmoyoho
Svarta ribbor på den undre... "grillen" på den vita V70:n var väl inte helt tokigt, lite mycket kromat på vissa färger nästan, men är det verkligen bara jag som tycker småsakerna som det orangea i blinkersglasen fram, kromlisten på bakluckan m.m som gör hela bilen? På 240-850 var det ju inte ovanligt att folk installerade USA-blinkers för att få den där lilla orangea extra biten. Tycker det bryter av mycket snyggare :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]