- tis 10 dec 2013, 22:17
Hej, bilägaren här.
Det är flertal av er som har mailat mig till min privata mail och även några som har lagt till mig på Facebook. Jag är en 21årig tjej och jag känner mig väldigt, väldigt påhoppad och seriöst känns det väldigt jobbigt att ni håller på såhär. Sluta med det, låt mig vara i fred. Det är riktigt, riktigt obehagligt.
Jag har inte gjort er någonting, kan ni inte hitta någon annan att trakassera? Det är seriöst trakasserier och i förra tråden fanns även förtal.
Samt hänvisar jag till PUL angående publicering av registreringsnumret. Och ja, som någon av er lade märke till, så fanns bilens reg nr i annonsen. Jag döljer ingenting, men i den tidigare tråden var det så mycket orelevanta, osanna saker. Jag tycker det är ytterst pinsamt av er att lägga såhär mycket energi på mig. Jag tycker även att det är fruktansvärt jobbigt att ni i förra tråden hånar att jag "valt fel ratt" och även väldigt mycket påhopp allmänt på bilens tidigare skick. Ni glömmer att det är ett skal ni ser och ingen av er vet något egentligen - ni bara gissar för ingen av er har sett bilen i verkligheten.
Dessutom måste jag påpeka, att om ni kan någonting om bilar (som ni nu påstår er kunna) så vet ni ju att Bilia samt KVD dokumenterar allting som finns att tillgå om deras bilar som de har haft inne.
F ö kan jag inflika att det är en fantastisk bil och varje HK känns. Extremt bekväm, pigg och drar endast 0.7l milen. :D