Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Håller med att den känns mer exklusiv, snarlik BMW 5-seriens panel som kom till E60, 2003..så det tar sig man är bra 8 år efter en redan nedlagd BMW modell. 8)
av alonso1
V70:n på volvocars.se under v70, en svart bil är en my12, nya RSE:n vilket även gick att se under tiden s80 filmen låg ute. På volvocars.nl finns s80:n i My12 framifrån med led i backspeglarna. Snart så...
av perhall
Den här faceliften påminner om BMW e60 MY08. Dvs. några nyheter på insidan (växelspak + dörrinnersidor) och några lister på utsidan (kromlist i frontspoilern) samt LED (bak). 1% av gemene man kan se skillnaderna. Vi på forumet längtar och trängtar i många månader:)/PH
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Snyggt! Även nya luftutblås på ovansidan I-brädan. Ratten verkar dock oförändrad....

Gillar att det är mer trä/panel i den nya mittkonsolen. Snyggt om man väljer träpanel. Idag så täcker min träpanel bara upp till de nedersta knapparna :(

Edit: Ny R-designratt verkar det också vara. Ser ut att vara kromat numer i stället för aluminiumlook.

Edit2: Undrar vad som händer med lagkravet på DRL från och med någon månad tillbaka? Ser inga LED någonstans. Kanske har Volvo löst det på det med LED i dimljusen?
av Enzo
Racetwin2 skrev: Gillar att det är mer trä/panel i den nya mittkonsolen. Snyggt om man väljer träpanel. Idag så täcker min träpanel bara upp till de nedersta knapparna :(
Har inte exclusivemodellerna mkt mer trä redan i dagens modell. Jag funderar på om bilderna inte visar en sådan variant.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Nej jag tror att det blir såhär även utan Executive. Executive finns inte heller att välja på V70. Om man tittar på ex interiörbilderna på S60 så har den samma variant av träpanel som visas på den holländska sidan så det borde vara samma, större träyta på V70:n.

http://www.volvocars.com/se/all-cars/vo ... llery.aspx#
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 40
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]