- fre 29 nov 2013, 08:39
jag har testat att ändra så att bilen "bekräftar" att kommandot tagits emot för att starta brännaren. dvs sidospeglarna blinkar till 2 gånger extra när brännaren startar.
Sen provade jag att ändra sekvensen för hur man startar brännaren. Ändrade så att man trycker 4 ggr på lamp-knappen för att starta brännaren (istället för 1 ggr lampa + 2 ggr låsknapp), dock så ändrade jag tillbaka till standard, tänkte det kan vara bra att bilen låses när man startar brännaren
//Ronnie
matte75 skrev:Hej,rowe skrev:Japp, funkar klockrent. Gick fint att "kilia" in dosan under en kabel under instrumentbrädan för dold installation, kör med OBD2 kontakten men den gick ju också att dra så att den inte syns.Vad är det för inställningar som du ändrat?
Har även testat att ändra lite inställningar på själva dosan, funkar också bra, enkelt att programmera när man väl gjort det en gång.
jag har testat att ändra så att bilen "bekräftar" att kommandot tagits emot för att starta brännaren. dvs sidospeglarna blinkar till 2 gånger extra när brännaren startar.
Sen provade jag att ändra sekvensen för hur man startar brännaren. Ändrade så att man trycker 4 ggr på lamp-knappen för att starta brännaren (istället för 1 ggr lampa + 2 ggr låsknapp), dock så ändrade jag tillbaka till standard, tänkte det kan vara bra att bilen låses när man startar brännaren
//Ronnie
V70 D5 AWD Summum MY11