av philipsguy - tis 18 jun 2013, 13:18
philipsguy skrev:Jorglund, den som väntar på nåt gott...En vecka kvar nu precis....
Moderator: Moderatorer
philipsguy skrev:Jorglund, den som väntar på nåt gott...En vecka kvar nu precis....
philipsguy skrev:Jorglund är det solid vit eller nya metallic-vit?Det är Metallic vita "Crystal White 707" tror jag den hette..
Monchichi skrev:Min bil kom till handlaren igår, och jag har tjatat lite så på torsdag kan jag hämta den! Ser fram emot detGratulerar :)

apersson850 skrev:Nä, det håller jag med om. Monteringen av backkameran är ett rejält jobb. När jag köpte min bil hade de börjat fabriksmontera den i XC60, men inte i XC70. Tydligen inte nu heller, då.Stödbensölen då ? :lol:
Mest jobb i förhållande till nyttan är demonteringen av mittkonsollen för att komma åt att ta bort den svarta blindknappen och montera dit knappen med texten CAM istället.
Tur bakluckan är i plast, så det inte blir några korrosionsproblem efter håltagningen för kameran.
Jag fick min bil i veckan före midsommar, men jag dricker ju nästan aldrig aklohåliska dryckjom...![]()
host... så det löste sig!
PV-n är trångt...monterade en overdrive[…]
Jag provsatt också Mazdan, 180cm lång […]