Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tidur för dieselvärmare tycker jag är totalt onödigt, du har ju redan dieselvärmaren, bara en timerklocka i displayen för 5000kr. Digital Tv är ett av de tillvalen jag är mest nöjd med i bilen, perfekt t.ex vid långa köer på motorvägen där man får vänta i timmar när det varit krock t.ex.

Premium sound är jag besviken över skorrar i sprakar i systemet klarar absolut inte av att hantera någon bas men man hör i grunden ändå att det är ett maffigare ljud, troligt vis något fel på bilen, men det låter mycket bättre i min V70 med High-Performence + subwoofer. Den nya generationens rse ska monteras i bilen v.47 ( 8-tums vinklingsbara lcd skärmar med pekskärm och trädlösa hörlurar) :)
simonhalmstad skrev: Digital Tv är ett av de tillvalen jag är mest nöjd med i bilen, perfekt t.ex vid långa köer på motorvägen där man får vänta i timmar när det varit krock t.ex.
Ja hur ofta sitter man fast i en bilkö i flera timmar efter en krock! :roll: Har inte hänt mig efter 10år bakom ratten och om det skulle uppstå så har man sin padda och smartphone tillgänglig.
[quote="simonhalmstad"]Tidur för dieselvärmare tycker jag är totalt onödigt, du har ju redan dieselvärmaren, bara en timerklocka i displayen för 5000kr. [quote]
Hmm, utan tiduret är ju dieselvärmaren tämligen opraktisk, eller ska man gå upp en timme tidigare och pulsa ut i snön för att manuellt starta värmaren varje morgon ?:-/ Men visst är det dyrt om nu bilen mot förmodan inte har tidur från fabrik.

Nä, det onyttigaste tillbehöret alla kategorier är regnsensorn, helt enkelt för att den aldrig fungerar som man vill, antingen är det rave-fart på torkarna eller så går de inte alls :twisted:
JE Jr skrev:
perhall skrev: Tycker dock att AM-radion är mer onödig.
PH
Håller fullständigt med. Ursäkta min okunskap, men sänds det ens nåt vettigt på AM-bandet på våra breddgrader?
Nej.
JE Jr skrev:
perhall skrev: Tycker dock att AM-radion är mer onödig.
PH
Håller fullständigt med. Ursäkta min okunskap, men sänds det ens nåt vettigt på AM-bandet på våra breddgrader?
BBC får man in, om det är av intresse. Fast AM radio är ju inte direkt ett tillbehör.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 40
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]