- tis 15 mar 2016, 15:01
Precis hemkommen efter uppdatering av detta fel, OCH av "ventilation", som tydligen är en ny liten bugg man hittat. För min del yttrade det sig bl a I det här: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 6&t=124442 Får se om det blir bättre nu. Men en fråga till er som fått allting-dör-uppdateringen: Har ni märkt att något annat verkar fungera på ett annorlunda sätt än innan denna uppdatering...? Har inte kört så långt ännu, men tyckte att bilen växlade ojämnt och att den adaptiva farthållaren bromsade vid stop framåt men sedan inte gav gas när folk kom iväg. Kanske bara en känsla, så vi får se. ÅF syn på det hela, med nu TRE uppdateringar efter 380 körda mil, är: "Jamen, inget har ju hänt med din bil, ja mer än det här med defrostern på rutan förståss, och då är det väl bra att Volvo kallar in ALLA bilar som det ev kan vara ett fel I mjukvaran på?" :shock: JAG hade fattat det som att bara de som hade fått en bil med en mjukvaru-bugg blev återkallade, och inte ALLA bilar sålda med årets modell. Som plåster på såren för detta besök, som kostade mig 800:- (bränsle, värdeminskning, tidsspillan 2 timmar) fick jag en mugg med automat-choklad...
8)
8)
- By KLM77