Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Pontus86 skrev: Jag har en v70 my12 med täcklock och var inne på volvo idag och försökte få fram just ljusledaren men han som hjälpte mig kunde inte hitta på nån sådan, och nu till min glädje så hoppas ja nu på att det är just denna del som kan hjälpa mig!?
Är det då art.nr: 366432 som jag ska ha 4st av?
Är det de genomskinliga? Har fyra liggandes om det skulle vara intressant. PM:a
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av LeifA
Har monterat lyse i mina dörrhandtag idag. Nice 8)
Tack för kittet "westcoastrecond" som var lättfixat.
av sk8h8
westcoastrecond skrev:
Gameburg skrev:Westcoastrecond

Har du ett pris på färdiglödda dioder, kontakter kablar etc?
500kr +frakt /Tobben

Är det ngt som kan fixas fortfarande ? Är inte så så sugen på volvos hiskeliga priser ;)
thePettson skrev:Hej! Monterade själv in "kittet" från Tobbe. Men tänkte vidareutveckla dem lite... Lyset dör så fort tändningen stängs av, funderade därför om jag skulle montera på en liten kondensator på varje diod för att fördröja släckning i 1-2 min. Någon som tror på iden?
Mitt lyser ända till jag öppnar dörren tillsammans med elhissarna. Dom är aktiva en stund när man stängt av bilen och inte öppnar nån dörr.
Hej vänner, nu är mina kit globala, ett kit blev i förra veckan levererat och monterat i en privatimporterad V70II T-5 R-design i ett land i Väst, (Något längre bort är DK)
Det borde bevisa enkelheten i att montera eftersom en halvamerikan klarade av det :)
Kul!
Fortfarande avis på funktionen och fortfarande nyfiken på om man kan customiza ett handtag till V50 för detta ändamål. :D
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 22

Jag har endast problem med backväxel när[…]

Brainys V60

Synd att det sker redan på pärlan. Bord[…]

Ingen aning, har inte rört min MAF på[…]

Volvo bytte låsmodell för runt 15 &arin[…]