Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Lugn.. du måste väl kunna tolka en smiley! Jag skämtade bara om det som togs upp tidigare...
Jävlar va trångt det är på infarten nu sen jag hämtade den andra dosan. Pälsmössor och Cowboyhattar så man kan knappt backa in på gården.

Dosa numer 2 har med andra ord anlänt Spaziba!
av Cox
Fan va dina mössor verkar anlända i rasande fart, min har just blivit släppt av ryska tullen suck vilken tid det tar.....
Acceptance 9 November 2013 01:40
Export of international mail 14 November 2013 02:42
Dansar dom Jenka och dricker vodka tro :-)
oldtimersmc skrev:Jävlar va trångt det är på infarten nu sen jag hämtade den andra dosan. Pälsmössor och Cowboyhattar så man kan knappt backa in på gården.

Funkar det som det ska med gsm-dosan? Inget som krånglar med appen?
matte75 skrev:
oldtimersmc skrev:Jävlar va trångt det är på infarten nu sen jag hämtade den andra dosan. Pälsmössor och Cowboyhattar så man kan knappt backa in på gården.

Har inte fått min GSM-Dosa än verkar inte vara klar än, har du fått din?

Har köpt 2 vanliga till originalnyckeln. Har en MY12 med VOC o fjärrstartsapp och en MY10 utan så det vore fint med en GSM till den så kan jag ju sälja knappdosan vidare sen när jag får gsmaren.
Skall montera el-värmarkitt + laddare på 12:an så snart jag får tid Hängslor o livrem va orden
oldtimersmc skrev:
matte75 skrev:

Har inte fått min GSM-Dosa än verkar inte vara klar än, har du fått din?

Har köpt 2 vanliga till originalnyckeln. Har en MY12 med VOC o fjärrstartsapp och en MY10 utan så det vore fint med en GSM till den så kan jag ju sälja knappdosan vidare sen när jag får gsmaren.
Skall montera el-värmarkitt + laddare på 12:an så snart jag får tid Hängslor o livrem va orden
Aha, trodde den andra dosan du fått hem var en gsm-dosa.
D5power skrev:Ni som har fått era ryska paket, var har ni hitta tracking-nummert. Min modul skall skickas om två dagar vilket är idag.Men jag har inget tracking nummer ?
Det kommer med e-post och de är inte helt tillförlitliga, kan vara lite si o så med uppdateringen
Räkna med ca 14 dar mest pga svenska tullen.
Snabbaste internationella affären som jag gjort va med en Engelsk firma som hette "billiga volvodelar" där beställde jag ett spjällhus till en v70my01 kl12 en måndag och kl 11 tisdag så låg den i min brevlåda alltså 23 timmar från London till Kristinehamn.
Användarvisningsbild
av rowe
Så där ja, nu ligger mitt paket på posten för avhämtning. Tog precis 1 vecka från Ryssland (mån till mån) för att få hem paketet. Ska bli spännande o se om det nu funkar.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 38
V70 2.4d startar ej [LÖST]

har precis samma problem , bilen går bra ,s[…]

Tja, först och främst grått, silv[…]

V60 D4 MY15 - till verkstad

Funderar på att tillfälligt ta ur s&a[…]