- tis 05 nov 2013, 10:05
Detta är en riktigt snygg feature som jag ständigt suktar efter till min V50. Är nyfiken på att göra en custom-lösning, precis som jag tänkt göra en custom-lösning för lampan i dörren som lyser upp marken när dörr öppnas.
Nackdelen med sistnämnda är att jag vill få den att lysa när dörren öppnas vilket innebär att jag måste koppla mig ända till instegsbelysningen på vardera sida fram (bakdörrar vågar jag inte ens spekulera i). Och ska jag gå hela vägen till instegsbelysningen för framdörrarna så måste jag gå via gummigenomföringen vid dörr->kaross vilket inte är helt enkelt eftersom den inte är helt öppen utan har en kontakt i vägen. Så när jag får tid över ska jag försöka få fast kablarna i kontakten istället då det verkar vara the way to go.
Men gällande handtagen igen..
Fick någon svar på om 44 euro var för alla fyra linser eller om det bara är för 1?
Principen för anslutning med motstånd etc bör ju vara densamma i övrigt.
Nackdelen med sistnämnda är att jag vill få den att lysa när dörren öppnas vilket innebär att jag måste koppla mig ända till instegsbelysningen på vardera sida fram (bakdörrar vågar jag inte ens spekulera i). Och ska jag gå hela vägen till instegsbelysningen för framdörrarna så måste jag gå via gummigenomföringen vid dörr->kaross vilket inte är helt enkelt eftersom den inte är helt öppen utan har en kontakt i vägen. Så när jag får tid över ska jag försöka få fast kablarna i kontakten istället då det verkar vara the way to go.
Men gällande handtagen igen..
Fick någon svar på om 44 euro var för alla fyra linser eller om det bara är för 1?
Principen för anslutning med motstånd etc bör ju vara densamma i övrigt.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld