- fre 05 jun 2009, 23:54
då detta är ett trim som släps först om 3 dar (ja det finns några enstaka som kunnat testa idag) så är det ingen som har hunnit göra en långtest & som kan mad säkerhet säga hur det påverkar förbrukningen...
hansandreasson skrev:jag läste om Polestar Performance på http://www.nyteknik.se/nyheter/fordon_m ... 590236.ece . Är det någon som vet hur bensinförbrukningen påverkas så länge man kör normalt. Jag har en 2.5 ft -09.enligt dom själva så påverkas den inte så länge du inte ändrar din kösstil, men dom skriver också att den faktiskt kan minska.
då detta är ett trim som släps först om 3 dar (ja det finns några enstaka som kunnat testa idag) så är det ingen som har hunnit göra en långtest & som kan mad säkerhet säga hur det påverkar förbrukningen...
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.