- lör 25 jun 2016, 02:14
Spakstället passar rakt av. Damasken passar inte, den måste bytas och då måste knoppen av också.
Det verkar inte finnas någon flatkabel mellan knopp och kretskort. Om kabeln fattas eller är skadad måste du fixa en ny knopp. Risken är tyvärr stor att kretskortet också är skadat i kabelanslutningen, kort finns endast som ny reservdel.
Så som det verkar nu behövs ny knopp för ca 1000 kr, ny damask för 800 kr och nytt kretskort för 1300 kr.
Djh skrev:Hej alla nu ska ge mig på d men har lite dumma frågor som ja hoppas ni kan hjälpa mig ;)Inga frågor är dumma!
Denna är fr V40 cross country passar det min V70 2011? Och det följer inte kretkortet antar jag ? För jag vill ha belysningen och vilke växel som är i
Går det inte köpa kretskortet på skroten oxå?
Spakstället passar rakt av. Damasken passar inte, den måste bytas och då måste knoppen av också.
Det verkar inte finnas någon flatkabel mellan knopp och kretskort. Om kabeln fattas eller är skadad måste du fixa en ny knopp. Risken är tyvärr stor att kretskortet också är skadat i kabelanslutningen, kort finns endast som ny reservdel.
Så som det verkar nu behövs ny knopp för ca 1000 kr, ny damask för 800 kr och nytt kretskort för 1300 kr.
All makt åt Thengil!
V70 II D5 AWD R-Design -11
S70 GLT -98
245 Turbo -85 (USA B21FT)
V70 II D5 AWD R-Design -11
S70 GLT -98
245 Turbo -85 (USA B21FT)