- fre 09 jan 2009, 11:16
Det låter ju troligt det du skriver Andreas, men jag stod vid sidan om teknikern när han knappade på datorn för uppdateringar etc och han pekade och jag tittade. Det som genomfördes var endast uppdatering av ECM. Någon senare version av TCM fanns enligt programmet inte.
Vi har nu fått en bekräftelse från en vän i Danmark att han upplever samma sak som jag - nu väntar vi på fler rapporter. Jag misstänker dock starkt att denna uppdatering endast gäller D5, inte 2.4D.
Kom igen nu, ni med D5 aut och framhjulsdrivet endast, iväg till verksta'n och uppdatera!
Vi har nu fått en bekräftelse från en vän i Danmark att han upplever samma sak som jag - nu väntar vi på fler rapporter. Jag misstänker dock starkt att denna uppdatering endast gäller D5, inte 2.4D.
Kom igen nu, ni med D5 aut och framhjulsdrivet endast, iväg till verksta'n och uppdatera!
Drömbil: Aston Martin DB9 V12 Vanquish. I garaget skulle även en Jaguar E-Type få plats. Körde fr o m 31/5 -18 -- 12/6 -20 en Volvo XC60 T8 Bursting Blue - MY19. Min senaste Volvo var en V70 MY12 R-des 2,5FT. Min första var en Amazon 123 GT MY1967. Rattar en Audi e-tron nu.